Bireysel
Okul Başarısı
Okullarda Biofeedback:
Amerika Birleşik Devletlerin’de okullarda neurobiofeedback sistemi okul sistemine entegre edildi
-
Harrison İlköğretim Okulu: 1991
-
Shingle Creek İlköğretim Okulu, 1991
-
New Visions Okullarında 4 ayrı lokasyonda 11 neurofeedback sistemi kuruldu
-
Enrico Fermi Orta okulu- New York
-
Batchelder Okulu- Hartford Kaliforniya
-
Milwaukee İlköğretim okulu;Breckenridge İlköğretim okulu
Amerika’da New Visions okullarında Biofeedback sonrası ne değişti?
1. sınıftan 8. sınıfa kadar uygulandı. Bu çalışma 1995 yılında yapıldı.
Programa 60 öğrenci dahil edildi.
Başarı oranı: 1: En kötü 10 : Mükemmel olarak değerlendirirsek 1’den 10’a kadar olan skalada 9 ‘du.
Öğretmenlerden ve ailelerden gelen geribildirimler:
-
Dikkati, konsantrasyonu arttı,
-
Davranış problemleri ortadan kalktı,
-
Hiperaktivitesi ortadan kalktı,
-
Depresif davranışları ortadan kalktı,
-
Notları arttı.
Öğrenciler -Akademik Başarıda Peak Performans:
Peak Performanstan Öğrenciler Neden Faydalanmalı?
-
Dikkati ve konsantrasyonu arttırmak
-
Motivasyonu arttırmak
-
Ödev yapma becerilerini arttırmak
-
Özgüveni arttırmak
-
Sınav kaygısını azaltmak
-
Ders notlarını arttırmak
-
Diğer insanlara karşı toleransı arttırmak
-
Sınıf içerisindeki duygusal reaktifliği azaltmak
-
Sınıf içerisinde veya arkadaşlarına karşı şiddeti azaltmak ya da ortadan kaldırmak
-
Hayat kalitesini arttırmak
-
Bilgi işleme hızını normalize etme
-
Hafıza girdisi ve hafızadan geri getirmeyi olumlu etkilemek
-
Bilişsel fonksiyonları arttırmak
-
Uyarılma seviyesini düzenleme
-
Uygunsuz motor tepkilerin inhibe edilmesi (bastırılması)
-
Duygu durumdaki iniş çıkışları yönetme
-
Merkezi sinir sisteminin yeniden düzenlenmesi
-
Yaratıcılığı geliştirme
-
Uyku döngüsünü düzenleme
-
Bağışıklık sistemini kuvvetlendirmek
-
Daha sağlıklı olmayı sağlamak