top of page

Bireysel

Okul Başarısı

Okullarda Biofeedback:

  

Amerika Birleşik Devletlerin’de okullarda neurobiofeedback sistemi okul sistemine entegre edildi

 

  •     Harrison İlköğretim Okulu: 1991

  •     Shingle Creek İlköğretim Okulu, 1991

  •     New Visions Okullarında 4 ayrı lokasyonda 11 neurofeedback sistemi kuruldu

  •     Enrico Fermi Orta okulu- New York

  •     Batchelder Okulu- Hartford Kaliforniya

  •     Milwaukee İlköğretim okulu;Breckenridge İlköğretim okulu

 

Amerika’da New Visions okullarında Biofeedback sonrası ne değişti?

 

1. sınıftan 8. sınıfa kadar uygulandı. Bu çalışma 1995 yılında yapıldı.

 

Programa 60 öğrenci dahil edildi.

Başarı oranı: 1: En kötü  10 : Mükemmel olarak değerlendirirsek 1’den 10’a kadar olan skalada 9 ‘du.

 

Öğretmenlerden ve ailelerden gelen geribildirimler:

  •   Dikkati, konsantrasyonu arttı,

  •   Davranış problemleri ortadan kalktı,

  •   Hiperaktivitesi ortadan kalktı,

  •   Depresif davranışları ortadan kalktı,

  •   Notları arttı.

Öğrenciler -Akademik Başarıda Peak Performans:

 

Peak Performanstan Öğrenciler Neden Faydalanmalı?

 

  • Dikkati ve konsantrasyonu arttırmak

  • Motivasyonu arttırmak

  • Ödev yapma becerilerini arttırmak

  • Özgüveni arttırmak

  • Sınav kaygısını azaltmak

  • Ders notlarını arttırmak

  • Diğer insanlara karşı toleransı arttırmak

  • Sınıf içerisindeki duygusal reaktifliği azaltmak

  • Sınıf içerisinde veya arkadaşlarına karşı şiddeti azaltmak ya da ortadan kaldırmak

  • Hayat kalitesini arttırmak  

  • Bilgi işleme hızını normalize etme

  • Hafıza girdisi ve hafızadan geri getirmeyi olumlu etkilemek

  • Bilişsel fonksiyonları arttırmak

  • Uyarılma seviyesini düzenleme

  • Uygunsuz motor tepkilerin inhibe edilmesi (bastırılması)

  • Duygu durumdaki iniş çıkışları yönetme

  • Merkezi sinir sisteminin yeniden düzenlenmesi

  • Yaratıcılığı geliştirme

  • Uyku döngüsünü düzenleme

  • Bağışıklık sistemini kuvvetlendirmek

  • Daha sağlıklı olmayı sağlamak

bottom of page